Blogg og Facebook

Du kan også følge oss på Facebook www.facebook.com/Kirketunet barnehage og på vår blogg "Vår digitale hverdag i Kirketunet barnehage "

Vår Facebookside er en åpen side hvor du får glimt fra hverdagen vår og hvor vi vektlegger allsidigheten i det vi gjør.  Det vi ønsker med denne siden er å synliggjøre og markedsføre det vi gjør i vår barnehage, samt komme med informasjon og nyttige tips til de som ”liker” siden vår. Her finner du også påminnelser om planleggingsdager, foreldremøter o.l. Denne siden kommer IKKE til å erstatte den muntlige dialogen vi har med foreldre i hverdagen, og vi kommer heller ikke til å svare på henvendelser gjennom Facebook siden.

Vi ønsker en positiv og levende side, med fremsnakking av den flotte barnehagen vår, så gå inn og ”lik” siden, og få gjerne vennene deres til å gjøre det samme J

Bloggen vår er en faglig blogg om IKT, hvor du kan lese om hvordan vi jobber med de digitale verktøyene vi har. Her kan du også melde deg på slik at du får mail når vi har lagt inn nye innlegg.