• Beredskapsplan for Kirketunet barnehage jfr trafikklysmodell covid 19

I beredskapsplanen vil dere kunne lese hvilke tiltak som gjennomføres på grønt, gul og rødt lys.

• Direktenummer til avdelingene

Hver gruppe har nå fått egen mobil

• VEGSTEGNING UNDER ARTIC RACE OF NORWAY

Kirkegata blir stengt fredag 12. august mellom Elias Blixgt (krysset ovenfor innkjøringen til barnehagen) og til jernbanestasjonen mellom kl 06.00 - ca. 13.30.

Levering må skje ved parkering ved Mo Kirke og at en går ned til barnehagen.

• PLANDAG

• PLANLEGGINGSDAG

Fredag 20.November er årets siste planleggingsdag.

• PLANLEGGINGSDAG

• PLANLEGGINGSDAGER HØSTEN 2015

Fredag 18. september og fredag 20. november har barnehagen stengt grunnet planleggingsdager.

• PLANLEGGINGSDAGER

Barnehagen har stengt p.g.a Planleggingsdager Tirsdag 26 og Onsdag 27. Mai.

• Planleggingsdager Våren 2015.

Vårens Planleggingsdager blir avviklet Tirsdag 26 og Onsdag 27.Mai.

• Fullstendig utlysningstekst for assistentstillinger våren 2015

Vi søker assistenter til to faste stillinger, et svangerskapsvikariat og som tilkallingsvikarer

• Planleggingsdag

Fredag 6. Februar avvikler vi årets første planleggingsdag,og barnehagen holder derfor stengt.

• PLANLEGGINGSDAGER

Torsdag 16. Og fredag 17. Oktober 2014 er barnehagen stengt grunnet planleggingsdager.

• Planleggingsdager

Torsdag 22.5 og fredag 23.5 er barnehagen stengt grunnet planleggingsdager

• Fane i barnetoget på Mo 17. Mai

Barnehagen har fane i barnetoget på Mo. Toget går fra Rådhuset til Lyngheim skole.

Oppmøte kl 10.30
    Tale kl 10.45
    Avgang kl 11.00

Vel møtt og god 17. Mai

• FERIELISTER FOR BARNA

VI MINNER OM FRISTEN FOR INNLEVERING AV FERIELISTER FOR BARNA SOM ER 1. MAI 2014

• Sykdom og smittefare

Private barnehagers landsforbund har laget en oversikt over ulike sykdommer hvor de beskriver symptomer og smittefare. Ved smittsom sykdom kan det være andre grunner enn smittevern til å holde barnet borte. Barnets allmenntilstand vil ofte tilsi at barnet bør være hjemme. Vurdering av barnets allmenntilstand må alltid baseres på foreldres skjønn. Som hovedregel bør barnet være friskt nok til å kunne delta i normale aktiviteter i barnehagen, og barnet bør være feberfri.

Oversikten kan være en grei veiviser når man skal vurdere om barnet kan gå i barnehagen eller ikke.

• Årsplan 2013 / 2014

Her er en link til barnehagens årsplan

• FORELDREMØTE I BARNEHAGEN

7. oktober kl 17.30 - 19.00 er det foreldremøte i barnehagen. Første del vil være felles mens andre del vil være gruppevis i barnas grupper.

Innkalling kommer.

Vel møtt !!!!!

• PLANLEGGINGSDAGER HØSTEN 2013

Torsdag 26 og fredag 27. september har barnehagen planleggingsdager. Da er barnehagen stengt

• Nå blogger vi :-)

10 juni 2013 publiserte vi vår blogg "Vår digitale hverdag i Kirketunet barnehage"

• En animasjonsfilm blir til

Barna har i sommer vært over middels opptatte av insekter. Fluer, humler, larver, edderkopper, marihøner, sommerfugler og biller har funnet veien ned i bokser og blitt grundig studert med lupe. På Smarttavla viste vi boka ”Den lille larven Aldri Mett”. Det ga inspirasjon til å lage den første animasjonsfilmen som barna har laget i barnehagen!

• Dagen da Kirketunet barnehage reiste til syden

Etter uker med regn og gråvær bestemte store og små seg for å ta saken i egne hender. Ville ikke sola komme til oss, så fikk vi reise til sola! For nå ville vi ha sol og varme. Vi ville til syden!

• SOMMER 2012

Fra og med denne uken gjelder sommerplanen vår som er felles for hele huset. Temaet for perioden er insekter.
    i perioden uke 28 tom 30 er avdelingene sammenslåtte. Det vil alltid være noen faste og kjente på jobb, og vikarene som vi vil benytte er Roger og Magnus som begge har vært studenter her. I uke 32 vil overflyttingen av frosker til storavdelingen begynne. Vi sier lykke til og takk for samarbeidet til de ungene som slutter og begynner på skolen i august.
    Tilvenningen starter i begynnelsen av august. Det vil komme nye barn både på stor og småbarnsavdelingen.

• 17. mai - forberedelser på Mobekken

Nå nærmer vi oss 17. mai med stormskritt, og forberedelsene er godt i gang. For enkelte av barna er det kanskje ikke like lett å forstå at et 17. maitog er noe ganske annet enn et vanlig tog, som de jo kjenner godt til. De vil antakelig gjøre seg noen nye erfaringer de neste dagene, i alle fall de aller minste :)

• Planleggingsdager 24 og 25 mai 2012

På planleggingsdagene i vår har vi vært så heldig å få midler fra PBL sitt OU fond til å holde kurs i to dager med Marianne Undheim.

• PÅSKEFORBERDELSER

Påsken står for døren og er en av de store høytidene hos oss. I barnehagen forbereder vi oss med mange ulike aktiviteter og hendelser