Åpen barnehage

Åpningstider: Tirsdag - Onsdag - Torsdag - Fredag. 09.30 - 14.00

Et pedagogisk barnehagetilbud for barn i alderen 0 – 6 år i følge med en voksen. Tilbudet ledes av pedagogisk leder Christin Kjerrvang og Mary Jean Susi Johansen.

Åpen barnehage er et møtested for barn og deres foreldre/foresatte, hvor dere kan bli kjent med andre barn og voksne og delta i ulike aktiviteter sammen. Tilbudet forutsetter at du tar ansvar for og er til stede sammen med barnet ditt, i de aktivitetene som foregår. Vi har fokus på samspill med barna og å være tilstede og tilgjenelig for deres signaler. Dette betyr at mobiltelefoner bør ligge i veska, og brukes ikke i Åpen barnehage.

Det vil også være et sted foreldre kan rådføre seg om spørsmål knyttet til omsorg og oppdragelse, treffe foreldre i samme situasjon som seg selv, og der du kan leke sammen med barnet ditt i trygge omgivelser.

Vi har ei felles samlingsstund mellom klokka 11.00 og 12.00 hver dag. Etter dette går vi på kjøkkenet å spiser lunsj sammen. Det er selvfølgelig mulig å spise til andre tider også :-) På kjøkkenet står det kaffe og te (koster 10 kr)og gratis frukt og melk. Ta med matpakke :-)

Åpningstider;

Tirsdag – Onsdag – Torsdag –Fredag

09.30 – 14.00

Barnehagen er åpen for alle barn i Rana uannsett hvor man ønsker barnehageplass, og
holder til i 2 etg i Kirketunet barnehage ( grå inngangsdør ) Vi har felles samling hverdag ca 11.00, og spiser lunsj sammen, så ta med matpakke. Kaffe/ te selges til lunsjen, mens det er gratis drikke til barna.

Åpen barnehage holder stengt i skolens juleferie,påskeferie og 3 uker i løpet av sommeren.

Åpen barnehage har egen FACEBOOK side hvor man kan følge med på hva som skjer;